Om och om igen

Imonr r det måndag igen! Helgerna går så jävla fort! Kan inte säga att veckorna går långsamt dem heller för först är det måndag sen är det helt plötsligt torsdag osv..
Påväg hem nu iallafall, har sovit så jävla oskönt så det finns inte! Sängen var typ som en studsmatta!! Rätt häftigt att jag var här för typ 3 årsen och spelade handboll;))
Aranäs har match om en halvtimme och jag tror inte att jag hinner dit med tanke på att vi bara är i Ulricehamn än så länge.. Mitt lag spelar match typ nu skulle jag tro! Hoppas dem vinner! Sista matchen innan sm!! Ska bli askul!!
Aja, pallar inte skriva mer, tjaooo

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3539946/images/2012/pic_507ab1699606ee2c0b8d39cf.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0